17 Ekim 2014 Cuma

Neden mi anime tavsiye ediyorum??

Neden mi anime tavsiyeleri veriyorum?

Nedeni açık. İlk basta animeye bende ön yargili yaklaşmıştım. O ne lan demiştim. Hatta bi ara ulan Naruto Naruto demiş birinci bölümünü açıp izlemistim. Hic hoşuma gitmemişti. Turuncu saçlı çocuk bir teknik öğreniyordu o kadar. Aradan iki yıl kadar geçtiğinde ise bi arkadaşından izle olum çok güzel şeklinde tavsiye aldım. Off yine mi bu dedim. İkinci ve üçüncü bölüme gectigimde gayet de sardı beni. Böylelikle anime izlemeye başladım.

Anime ile çizgi film arasındaki fark ne diyorsunuz duyabiliyorum sizi :) animenin konusu filan herşeyi farklı. Basta çizimleri farklı. Size eğer kaybetmediysem yazının sonunda caps paylaşacağım. Animenin çizimi ve çizgi filmin çizimi hakkında az çok bir bilgiye sahip olabilirsiniz. (Bu çizgi film Adventure Time)

Zaten bu kişisel bir blog. Ama daha da büyüteceğiz bunu. Hele bi orijinal isim bulalım da şu bloğa.

Son olarak size tavsiyem animelere ön yargili olarak yaklaşmayın. Birçok diziden birçok filmden iyi olan yüzlerce seri var. Sadece çizgi film diye dalga geçeceklerini mi düşünüyorsunuz. Aslında onlar da hayatlarında anime izlemişlerdir. Bazılarının hatta çok hoşuna gitmiştir. Ama isim koyamamıştır.

Son olarak anime tavsiyelerin izi seve seve alabilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder