11 Ekim 2014 Cumartesi

Anime Tavsiyelerim--1

Anime izlemeye geçen sene başladım. Gecen sene aralık gibi. Toplasan 25 seri filan bitirdim. Ama serilerde ne seri :) One Piece, Naruto, Naruto Shippuuden, Gintama, Bleach gibi ünlü serilerle başladım. Dediğim dibi sadece bazılarını vereceğim diğerlerini yarin veya yarından da erken verebilirim. Zaten amatorum burada :D Sitenin ismini degistirecegim. Sadece uygulama tanımıyorum ki burada :D
Tiknotr değiştireceğim ama ne koyacagimi bilemedim. Başka zamana artık.

İlk animemiz Midori No Hibi...



Bu anime gerçekten beni üzmüştü. Görünüş olarak komedi olmasına rağmen sonunundaki olaylar yüzünden ağladım. İlk agladigim diyebilirim animeler arasında :D Su anda bile bi klasörde bekler bu anime. Toplamda 13 bölüm olan bu anime de hep kavga eden bir çocuğun(çocuk demek pek doğru olmaz ama hadi neyse) hikayesini anlatır. Mahallede ona Kuduz köpek Sawamura takma adını takmislardir. O derece anlatım artik. Her zaman kavga eder bizim Seiji Kavgalarında sağ elini çok iyi kullanır. Bu yüzden kendi sağ eline şeytanın sağ eli demiştir. Sağ elinin yerine Midori(bir kız) gelmesiyle olayların değişimini gösterecektir.

Ama Seiji biriyle çıkmak istemektedir. Teklif ettiği 20 kız kabul etmemiştir. Ama bi yandan kendini izleyen bi kızdan haberi yoktur. Bu kız Seijiyi o kadar çok sevmektedir ki hep onun yaninda olmak istemektedir. Ve bu kizin dileği gerçek olur. Sabah uyandığında seijinin sağ eli olmuştur. Olaylar böylelikle gelişir.

İkinci Animemiz Special A



Special A okulun en iyi sınıfıdır. Dahilerin bulunduğu sınıf denilebilir. Her zaman birinci olan oğlan ve her zaman ikinci olan kızın (isimlerini unuttum kusura bakmayın) çekişmeleri anlatılır.
Bu sınıf yedi kişiden oluşmaktadır. Hepside zengindir bunların. Sadece ikinci olan kız fakirdir. Ama hic kimse buna bakmamaktadır. En sonunda birincinin ikinciden hoslanmasi anlatılmaktadır. Komedi de vardır bu anime de. Ama birici çocuğun mükemmel tanıtılması herşeyin içine sicmistir diyebilirim. Hic kimse o kadar mükemmel olamaz. İzleyin anlayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder