10 Ekim 2014 Cuma

Google Keep-Android Uygulama

Google Keep... Eskiden kullandığım not uygulamasına resmen yeni bir bakış açısı getirdi. Eskiden not alamazdim. Root ROM gibi işlerden dolayı. Hemen sıkılırdım romdan. Gecen gün android l filan diyordum ya. Evet o romu yine degistirdim bu arada haberiniz olsun. Untouched ROM a geçtim 😇😇




Burası uygulamayı açtığınızda karşınıza çıkan ekran. Hızlı not ekleyebilirsiniz. Ses resim falan ekleyebilirsiniz. Bu arada filan diye yazilmiyor muş falan diye yapılıyormuş. Daha dün öğrendim.




Burada olduğu gibi yaptığınız şeyler için üstünü çizme mevcut. Gayet yararlı olmuş bu. Yana çekilen menüyü göstermek galiba. Gmail adresi filan yazıyor. Olmaz. Yada üstünü çizerim.
Bunu yazarken hemen ara verip 30 saniyede cizdim bak. Sırf sizin için ^^





Alın bakın seve seve :D Hatırlatıcı hatırlamaya yarar bunu da söyleyelim :D

Fark ettiyseniz genelde anime üzerine kurulmuş notlarım. Gelecek postda anime tavsiyeleri veririm size. O zamana kadar güle güle 😘😘

Bu arada sunu da belirteyim senkronizasyon açıksa eklediğiniz notlar telefonu fabrika ayarlarına geri yukleseniz bile gitmemektedir. Tekrar uygulamayı google play üzerinden indirirseniz tekrar notlarını zı görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder