6 Ekim 2014 Pazartesi

Cabinet BETA-Android Uygulama

Evet. Bu uygulamamız bir dosya yöneticisi. Yeni gelecek olan android L te göre yapilmistir. Su antik resimleri başka bir yerden alıyorum maalesef. Telefonumu unroot ettim. O yüzden screen shot alamıyorum. Alamıyorum derken çok zor geliyor. İki saniye boyunca ses kisma ve  power tuşuna basmak. Onun yerine google amcaya soruyorum o cevap veriyor bana :D

Uygulamanin dizaynı mükemmel diyebilirim. Sanal tuslarin saydam şekilde olması uygulamaya mükemmellik katmış.

Bu arada telefonum Motorola moto G. Bu yüzden benim telefonu da da navigation bar var.

Kesme kopyalama gibi isleri sorunsuz hall ediyorsunuz. Onun dişinda bi tanede root diye sekme var orada. O sekmede root erişimi acarsaniz telefonun sistem dosyalarını görebilirsiniz. Klasik uygulama iste neyini anlatacagim ki ben bunun...

 İndirmek için bakiniz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder